Data gedreven testen welke variatie van een product
het beste presteert.
We testen graag op echte gebruikers. Daarom doen we vaak usability tests. Wat we ook geregeld doen meer data-gedreven testen. Bijvoorbeeld in de vorm van een A/B test. We maken dan 2 of meer varianten maken van dezelfde feature of flow, die we live zetten. Met behulp van analyse software kunnen we er goed achter komen welke variant beter presteert; welke beter converteert, welke meer gebruikers, meer interactie oplevert of langer pagina-bezoek
Je kunt op deze manier live gebruikersdata inzetten om je product effectief te verbeteren. Vaak is A/B testing deel van een grotere strategie om digitale producten data-gedreven continu te blijven verbeteren, samen met campagnes om bezoekers naar bepaalde delen van je product te trekken en UX’ers die kwantitatieve inzichten omzetten in concrete design voorstellen.
Onze designers en developers werken op het snijvlak van design
en tech.
Daar ontwerpen en bouwen we graag aan complexe digitale producten.
We zijn open voor talent en
verwelkomen 2x per jaar academici in onze trainingsprogramma's. We trainen hen
samen.