UX Toolbox

UX Prototyping

We zullen je altijd adviseren en ondersteunen om zo vroeg mogelijk te testen met echte gebruikers.

(Rapid) Prototyping

We maken digitale producten voor jouw gebruikers. Die mensen blij maken is onze hoogte prioriteit. Daarom maken we, om zo snel mogelijk kunnen testen of het werkt wat we hebben bedacht, tussentijds vaak prototypes van onderdelen van het gehele product waar we aan werken. Dat kan een bepaalde flow zijn, een set aan taken of een specifieke interactie.

We doen dit allerlei web- of software tools, zoals Principle, Marvel, Invision, Framer (X), maar ook met papier. Het brengt ontzettend veel begrip en duidelijkheid om ideeën concreet te maken op een tastbare manier. En zonder dat er geprogrammeerd hoeft te worden. Wij willen geen tijd verliezen aan eindeloze discussies over wat wel of niet een goed idee is. Die vraag laten we graag over aan de eindgebruiker.

Animatie of interactie prototypen

We maken geregeld prototypes om aan Developers te laten zien wat onze UX Designers bedoelen. Met een opeenvolging van schermen wordt vaak meteen duidelijk wat de flow is en kun je makkelijk gedrag of patronen van de interface communiceren (bijvoorbeeld hoe een scherm inschuift of op-popt).

Daarnaast kun je in bepaalde prototyping tools als Framer, Principle of Adobe After Effects gedetailleerde animatie prototypen. Bijvoorbeeld hoe een button exact reageert bij klik, hoe een lader beweegt of wat en hoe beweegt bij een page-entry. Een prototype zegt meer dan duizend woorden. Daarom laten we graag op die manier zien wat we bedoelen.

Werk

Dit maakten we zoal.

Humanoids: digital product makers.

Onze designers en developers werken op het snijvlak van design en tech. Daar ontwerpen en bouwen we graag aan complexe digitale producten. We zijn open voor talent en verwelkomen 2x per jaar academici in onze trainingsprogramma's. We trainen hen samen.